Fedag!

Nu är det äntligen fredag och en vecka gått ikväll ska jag nog fara på ug, var tänkt att jag skulle till lova men ja får mig inte dit så få bli en annan dag! tråkigt men aa sånt är livet..
och jag just nu sitter jag på rummet å lyssnar på musik! men i alla fall från en grej till en helt annan.. på söndag ska jag å kolla på en sadel till lova, ska prova en bomlös inte den snyggaste men verkar vara många som tycker dom är bra så tänkte låna den å se hur den känns så vi få se hur det blir men de:)
 
men ska i alla fall försöka börja blogga igen vet inte vad som har hänt men hoppas ni vill komma tillbaka eller vad man ska säga:)
 
bjuder på den här, hade ingen annan så men i alla fall ha en trevlig helg så hörs vi:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback