Lite om idag!

Oj lördag!
Så himla skönt asså veckorna bara rusar iväg men ska inte klaga!

Iallafall så vaknade jag kring 12 idag, skönt med sovmorgon!
Men iallafall va det planerat att jag skulle fara till lova idag och så blev det!
Har ju fått grejerna jag beställt å var ju såklart tvungen att fara å prova dom!
Täcket satt perfect! Och det var ju typ det viktigaste eftersom hon inte hade något!
Grimman satt inte alls lika bra, lite trång så bestämde mig för att hon fick ha på den gammal vilket var lite synd för den var grymt gullig på henne!
Men luddsetet och pannbandet har jag inte provat än så blir väll att fara till henne igen så snart som möjligt men vad gör det...inget!

Men iallafall så fixade jag hö vatten borstade upp dom lite och myste! var faktiskt riktigt skönt att få träffa både Keen å lova idag så är nöjd för idag!
Har faktiskt nåra bilder!👍



Vad Keen riktigt hade pyssla med vet jag inte, han såg ut som en liten snö boll så borstade upp han å satt på ett täck!
Gull unge!!
Och dagens favvo bild❤️

Men hare gött så hörs vi!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback