Nu ni!:*

Hejsan allihopa!
Bloggen har stått still på senaste tiden, men nu har jag tänkt blogga under lovet eftersom det är mycket nu, som ni nog kanske inte vet har jag och lova kommit jätte nära varan och utväxlas enormt.
Och dom som ägde henne före oss sa att och inte trivdes med att gå på bett så hon har hackamore, men imorgon ska tabitas pappa rida ut med henne i bett och se hur hon funkar i det och jag hoppas på resultat och att vi kan få henne att trivas i det, men om hon inte gör det så tänker jag att det är väll bara att acceptera!

Sen senast igår hoppade Tabita 30 cm med henne och då vi fick henne var hon bom rädd så just nu så flyter allt på super och hoppas det håller i sig nu så hon blir grym👌

Men kan berätta lite om vad jag ska göra idag.. Och mest troligt ska jag fara till lova och ska ta med kameran å fota lite, Emilia ska med så har henne som kan fota så mest troligt kommer det ut bilder på bloggen ikväll😍
Men ha det så skönt och nu har jag fått glöd och en massa saker att skriva om men hare gött så hörs vi❤️

Min fina❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback